melissastenman

besök..

Publicerad 2012-02-19 12:32:51 i Allmänt

heej!

idag ska jag få besök  av några för min mamma har namnsdag(vi firar inte namnsdagar egentligen) :)
blir nog trevligt <3
det blir ingen bild nu för jag har inte gjort mig iordning än, och jag lovar... ni vill inte se min morgonfrisyr xd haha!

jag har träning sedan ikväll, ska bli kul! <3

det blev inget inlägg igår för jag hade inget att göra igår så jag hade inget att blogga om :p det ända jag gjorde igår var att träna och måla naglarna <3 jag visar sen hur de blev <3 de blev lite tråkiga men aa.... så blir det ibland ;)

jag börjar skolan imon... :/ ska bli kul att få träffa alla kompisar men proven har jag då INTE saknat :p

nu har jag inget mer att skriva....(tror jag)

pusskram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela