melissastenman

kinafooood! :)

Publicerad 2012-02-16 12:13:52 i Allmänt

go morgon!

idag ska jag som sagt äta kinamat med mina farmor och farfar <3

och sedan tänkte jag åka o hyra film :) vet inte vad jag ska hyra men det blir ju alltid nåt ändå <3

så här ska jag se ut sedan:


blusen är från MQ <3
byxorna är från gina tricot
och väskan är från åhlens :-)
och ringarna är från gina tricot och guldfynd <3

och skorna är från HM <3333
och här är jag :p

det är typ såhär jag sminkar mig varje dag... vad tycks?
jag använder en vanlig svart mascara och idomin, ärligt talat så tycker jag inte att man är fjortis bara för att man har idomin xo jag tycker att det bara är korkat, jag tycker att det är fint med ljusa läppar så ja... <3
hur som helst... jag brukar ha eyliner ibland, men jag kände inte för det idag ;)

men nu måste jag gå <3 pusskram på er!

Kommentarer

Postat av: Linn Berntsson

Publicerad 2012-02-16 12:20:23

Gud va snygga kläder!

och en fin Melissa <3

Postat av: Rebecca Pettersson

Publicerad 2012-02-16 12:24:50

Håller med dig! Man är inte fjortis bara för att man har idomin på läpparna! Jag tycker också det är fint med ljusa läppar!

Kram <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela