melissastenman

nya naglar <3

Publicerad 2012-02-24 19:38:14 i Allmänt

hej hej alla!

idag har jag varit i skolan som vanligt då.. inget att berätta om det^^

igår sa jag ju att jag skulle lägga upp en bild på mina nya naglar, men som ni antagligen märkt så har jag inte gjort det för min data dog typ 5 min efter det första inlägget :p
men nu lever den igen!
så.. såhär ser de ut <3 själ är jag skitnöjd, fint med lite våriga färger, eller hur? <3<3

(tummen är grön) komentera gärna vad ni tycker! <3


jag tog den här bilden för att ni skulle få se min fina cupcake <3 Jag tycker den är Suuupersöt!
ska köpa en stooor nästa gång <33

jag vet ännu inte vad jag ska göra imon men det blir väll någonting <3

jag tänkte göra ett inlägg om vad jag tycker om saker, jag har några saker som jag kan skriva om men jag vet inte om ni tycker att det är intressant.. så ni får gärna komentera(eller skriva på facebook) vad ni vill att jag ska prata om <3 lovar att vara ärlig!

nu måste jag dra :(
puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela