melissastenman

shopping (y)

Publicerad 2012-02-27 19:47:21 i Allmänt

hej hej alla!

(skolan som vanligt..)

idag har jag varit på torget med min underbara vän Felicia! <3
det var riktigt roligt!! (blev lite flummiga^^)
det ända jag hittade idag var en foundation <3 det var visserligen planerat att köpa den men jaja..
lite dålig bild men aa..

den är från Loréal Paris och heter true match, ni kanske inte tror att det är en foundation men det är det faktiskt ;) jag gillar inte sån där "normal" foundation för det känns så kladdigt och instängt :s
jag rekomenderar den här starkt!

det var allt för den här gången.. ska nämligen till nordstan med felicia i helgen så man vill ju liksom inte vara pank då ;)

imon tror jag att vi ska åka skridskor i skolan :s
seriööööst! jag kan för tusan inte ens stå på is.. kröp till och med en gång.. -.-' och hur bra tror ni det går när jag får på mig ett par skridskor..
jag har klarat mig hela vintern hittills utan att halka och nu lär det INTE vara så längre :(

jaja... jag bloggar imon så ni får veta om jag fortfarande lever <3

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela