melissastenman

heej!! <3

Publicerad 2012-02-14 21:12:01 i Allmänt

Hej hej!

Jag heter Melissa och jag är 13 år gammal.

Jag hade tänkt börja blogga igen, jag har haft typ 4 bloggar eller nått men jag har tröttnat för jag har inte haft så mkt att skriva om, men nu har jag märkt att jag gör ganska mkt som kan vara lite kul att skriva om så nu ska jag börja blogga igen! ;)

Ajja... Jag kommer nog att skriva mest om typ vad jag tycker om saker, shopping, bakning och att måla naglarna och såklart så kommer jag att berätta lite om mitt liv! Jag älska att måla naglarna så det kommer nog att komma lite inlägg om det :)

Ja... nu vet ni lite om mig, men det här e ju bara mitt första innlägg så ni vet ju bare en liten liten del av mitt liv. <3

Följ gärna min blogg och komentera!

puss och kram!! <33

(glad alla hjärtans dag) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela