melissastenman

A-A-A-A-AMAZING!!

Publicerad 2012-06-30 21:44:38 i Allmänt

heej! de senaste dagarna har varit jätte härliga <3
 
i torsdags så var jag och mamma och hälsade på på Vickans(min systers) jobb, åh guuud va fint det va där, jag tror att man kallar sånna ställen värdshus men jag är inte säker :p de har allt som man kan tänka sig! de har ett litet spa med masage, pool och solarium m.m, de har jätte mysiga stugor och två(tror det va två iaf) jätte fina hus med pool och sånt i sovrummet ;) och man måsta promenera en bit, det låter jätte mysigt(/romantisk)! och så har de en resturang, bar och vissa artister som uppträder då och då ;) nästa gång jag åker dit så ska jag på spa asså, går inte där ifrån annars! haha ;p
här e en bild på mig ute vid bryggan ;)
det va verkligen skit fint där!
stället heter nösunds värdshus :) ni kan kolla på nosundsvardshus.se

antar att den här bilden på efterrätten(morotskaka) kan locka någon av mina läsare att åka dit, haha! :D
 
och efter jag och mamma varit där så åkte vi in på torget en stund :) jag fick handlat lite grejer ;) det va mkt rea på gina tricot så jag passade på att köpa lite myskläder och lite vardagskläder(som inte var på rean tyvär) :p
erkänn söt påse jag fick!! :D
de första två e myskläderna,  fast byxdressen kan man ju egentligen ha till vardags :p
jag är jätte nöjd med allt jag köpte <3
 
och igår så gjorde jag typ inget på dan. sedan på kvällen så fick vi besök av en familj, jag och hanna hade jätte roligt!
såhär såg jag ut igår:
har redan fått användning för den gula, haha! har faktiskt fått användning för allt utom franströjan(och påsen) redan.. :p
 
idag har jag sovit bort typ hela dan, vaknade strax efter 1 (gästerna gick typ halv 1 inatt, så jag bad mamma att inte väcka mig)
men jag har varit ute och joggat 5 km! visst är jag duktig, haha!
 
just det ja..! det va någon dag som jag målade naglarna! kmr inte ihåg när..
visst blev de bra? själv är jag nöjd :D
 
värst vad många bilder det blev då.. haha <3
 
jaha.. nu ska jag gotta mig med lite godis i soffan framför en gubbfilm som går på tv just nu.. även kallad james bond (agent 007)...
puss och kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela