melissastenman

OMG...

Publicerad 2012-06-27 16:50:28 i Allmänt

heej! förlåååt så jätte mkt för mitt dåliga bloggande den här veckan! jag har varit med kompisar varje dag tills idag så förbered er på ett låååångt inlägg, haha <3
 
jag kmr inte ihåg när mitt senaste inlägg va, så jag börjar vid midsommar ;)
 
på midsommar va jag med några av mammas och pappas kompisar. det va väll ok, inte direkt den roligaste midsommaren jag varit med om, haha <3 tog tyvär inga bilder(orkade inte..)
 
sen så har jag varit med kompisar alla dagar <3 nu senast så sov jag och becka över hos julia, på morgonen så chillade vi bara ;) lite senare så gick vi till nösnäs och kollade på IFK med några ;)
så min vecka har varit skit bra! <3
 
just nu chillar jag bara, har just vart ute och solat lite på altanen ;)
 
gissa vad jag gjorde igåår...

jag va hos frisören och färga håret <3 choklad brunt <3 jag va så trött på det "röda" så jag ville bli brunett :D
jag är jätte nöjd! <3
 
vad tycker ni?
 
det blev inte så jätte långt inlägg ändå, haha^^
puss puss <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela