melissastenman

awesome night! <3

Publicerad 2012-03-17 18:25:58 i Allmänt

sorry att jag inte gjort nått inlägg på länge.. <3

inatt sov jag och 4 andra(alice, ebba, rebecka & sarah) över hos min vän amanda <3 det va jätte mysigt! helt säkert att det kommer göras om <3 vi hade så roligt så jag hade typ inte tid att ta några bilder :p + jag har inte orkat lägga in bilderna på datan än <3

imon har vi våran första utomhus match för året! ska bli roligt <3
och efter det så ska jag och de 4 brudarna från igår se på sif:s p98 när de spelar match :) ska bli kul det med <3

juste! jag va hos frisören igår! jag har färgat håret lite lite mörkare (y) jag e jätte nöjd! jag orkar inte ta någon bild nu så ni får se imon ;)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela