melissastenman

frågestund (y)

Publicerad 2012-03-08 15:49:44 i Allmänt

hej hej!

Jag är fortfarande sjuk och är hemma från skolan idag igen :/ Jus nu sitter jag och dricker lite te, kollar lite bloggar och sånt <3

hur som helst, jag skrev för några veckor sedan att jag skulle ha frågestund på bloggen och nu har jag fått lite frågor så nu ska jag svara på dem hade jag tänkt <3

Fråga 1: Hur gör du för att måla naglarna så fint?
svar: Jag tror inte att jag är så mycket mer duktig än någon annan, men jag har köpt lite små hjälpmedel på nätet som t.ex smala borstar.

fråga 2: Har du någonsin velat ändra något på dig?
svar: Nja.. jag vill ha en navelpiercing (y) men ingen operation eller nått!
Kanske ska färga håret i någon annan färg nästa gång men jag vet inte vilken färg än <3

fråga 3: När blev du så intreserad av mode?
svar: Jag vet faktiskt inte, jag gillar helt enkelt bara kläder <3

fråga 4: Vad tycker du om fjortisar?
svar: (udda fråga men okej) jag tycker att vissa är liiite överdrivna men asså alla har en liten fjortis i sig t.ex jag brukar ta idomin för jag tycker att det är fint med ljusa läppar och jag tycker inte att jag är en fjortis för det. Men jag vill inte dömma någon så jag bryr mig egentligen inte (y)

det va alla frågor för den här gången <3

Jag svarar på alla frågor jag får så kommentera om ni undrar något! <3

kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela