melissastenman

nya naglar <3

Publicerad 2012-03-23 10:36:56 i Allmänt

hej hej!

jag är hemma från skolan idag för jag har ont i halsen och jag har tappat rösten, kommer knapt ihåg hur jag låter i vanliga fall :( jag saknar min röst! det är så tråkigt att vara tyst hela tiden :(

men man får gilla läget helt enkelt...

jag har passat på att göra nya naglar <3 jag inspirerades av katy perrys nya låt som heter part of me <3 där hon blir militär av någon anledning ? så jag har gjort ett militär mönster på naglarna och jag blev faktiskt mycket nöjd :)

om ni vill se videon så tryck på länken nedan ;)

http://www.youtube.com/watch?v=uuwfgXD8qV8&ob=av2e

och så här blev naglarna:


vad tycks? <3

ja, jag vet att jag ser hemsk ut men man orkar faktiskt inte borsta håret eller nått när man är sjuk ;)
+ jag är väldigt förkyld så det är därför jag ser så blek ut :/

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela