melissastenman

sorryy..

Publicerad 2012-03-06 17:26:32 i Allmänt

hej hej!

sorry att jag int gjort nåt inlägg på ett tag, jag har inte haft tid ;)

men nu ska jag berätta vad jag gjort(vet inte när förra inlägget va så jag berättar bara om helgen) <3

i lördags så tränade jag med mitt kära lag <3 några timmar senare så gick jag på bio med mamma och pappa :) vi såg mission imposible ;) den var faktiskt bra, men jag tycker nog att det finns bättre filmer :p

i söndags så var jag och min vän felicia i nordstan och shoppade <3 (y)
här e grejerna jag köpte:

En skitsnygg väska från accessorize <3 min favvo(accessoar) butik <3

en efterlängtad rosa kavaj från gina tricot <3

det blev allt för den här gången för jag hade inte så mkt pengar med mig ;)
(sen var det träningigen)

igår va det inget speciellt som hände :/

idag har vi badat med skolan <3 det var roligt men det var inget stort badhus så man fick åka samma vattenrushkana(vet inte hur det stavas) hela tiden :/
men det var kul ändå <3

hur som helst.. jag ska träna sen <3

vi får se om det blir något inlägg imon, jag ska liksom inte göra nått annat än att träna imon <3

puuuss<333

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela