melissastenman

övernattning <3

Publicerad 2012-05-19 21:16:33 i Allmänt

jag har inte bloggat på två dar för jag har sovit över hos alice <3 vi har haft sktikul! vi har kollat på gais-gif sundsvall (VIP platser) sen åkte vi och hyrde film, new years eve och the thing, the thing sööög verkligen! se den inte!
sen på morgonen så vaknade jag av att hennes katt satt på min mage så jag typ skrek så fönstren sprack, haha <3 jag e nog ine en djurälskare av mig, haha ;)
sen så badade vi i hennes pool <3 den va jätte kall! det va 24 grader, och ja tyckte det va kallt? :o
jag kommer nog inte bada i sommar, haha!
sen tog vi bussen till gbg och såg på Hunger games <3 hade inte sett den än, efterbliven som jag är ;) den vasom alla säger jätte bra <3 peeta e så snyygg<3333
sen tog vi bussen hem igen, vi hittade några kompisar på busseen som varit på liseberg ;) så vi fick mkt trevligt sällskap ;)
(sen fick jag säga hejdå till alice när pappa kom o hämta mig)
sen började jag gråta på kvällen för jag va så jääävla trött!! haha <3 jag va för trött för att gå o lägga mig ;)

nu sitter jag och kollar på nån film ;)
jag orkar verkligen inte käka nått lördagsgodis idag! har nog ätit för mkt godis igår, haha!

jaja... (jäklar vad långt inlägg det här blev,haha)

och jo! imon så ska jag till min morbror och hans flickvän <3 ska bli trevligt ;) hinner kanske med ett litet inlägg <3 håll utkik ;))

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela