melissastenman

shopping...

Publicerad 2012-05-06 14:55:50 i Allmänt

den här veckan har jag varit på torget typ 4 gånger eller nått. jag behövde en ny klänning men jag hittade ingen som va snygg nog ;) för i fredags så var jag nämligen på fotografering :) jag och familjen tog familjefoto <3 har inte fått bilderna än men när jag får dem så lägger jag upp dem så ni får se ;) hoppas de blev fina! <33

men hur som helst, när jag va på torget så hittade jag ingen klänning men när jag va i nordstan(i måndags) så hittade jag lite söta grejer(inte till fotograferingen) <3 kände att jag behövde nått nytt tillskott till garderoben, haha :)


lösnaglar från kiss <3 (finns att köpa på kicks) rekomenderar dem starkt! har haft dem i tre dar nu och ingen har lossnat än (y)


spetts linne från monki <33 guud va fint med ett par jeansshorts och mina grymt snygga flippflopps som ja köpte stockholm förra året <333


och ett rött nagellack från china glaze (finns att köpa på kicks) <3

det va allt för den här gången ;)

jag va på liseberg igår med felicia, lisa och ramin! <3 guuud va kul det va!
och jag vann en stärnvins(eller vad man nu kallar det) <3
haha <3 ni skulle hört vilket skrik jag fick till när ja vann! haha, herre gud... <3 det va lite pinsamt... :p
jag ääääälskar M&M:s  <33333333

den lär va slut om några dagar, haha <33

jag gick gasten förresten! fy f*****n va äcklig den är!!! hatar den! jag e mest rädd för skylten där det står "varning för hunden"!! jag e skit rädd för hundar när de skäller och håller på!! D: jag typ skrek hela vägen genom det rummet för att inte höra när de skäller! haha <3

och som vanligt blir jag blötast på colorado och flumride.... :s <3

men som sagt så va allt skit roligt <333
måste göras om! :D

det va nog allt för den här gången ;)

puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela