melissastenman

*rubrik*

Publicerad 2012-07-03 22:21:13 i Allmänt

hej allihopa..
jag känner inte alls för att blogfa just nu men jag är så uttråkad så jag får väll göra det endå..
 
jag är väldigt.. upprörd, just nu över en grej.
jag tänker inte berätta för er varför, för jag vet inte ännu om det är så illa som jag kanske tror att det är..
vi får se, det som har hänt har hänt..
nej, det har inget att göra med nån kille eller nått(som ni antagligen tror)..
 
hur som helst, igår så skrev jag ju att jag skulle lägga upp vad jag köpte igår idag. men jag har inte laggt upp bilderna på min dator än ''/ imon kan jag kanske hinna lägga upp bilderna ;) ska ev till göksäter med mamma,syster och mormor.. och sen så ska jag träna efter det (y)
så vi får se..
 
puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela