melissastenman

mina idoler (?)

Publicerad 2012-06-09 21:19:21 i Allmänt

hej hej! det va en som undra om jag har några idoler....
och ja det har jag :)

mina idoler är...

4:e platts:

michael jackson <3

3:e platts:

Beyonce <3 hon sjunger sjukt bra och är jätte snygg ;)

one direction!! <33 Zayn e min favvo i gruppen <33333 så jävla het! ögonen.... O.O jag smälter! :*

och på 1:a plats kommer:


Samuel Larsen! <3333 ingen från sverige värkar känna till honom ''/
men han  e sjukt bra och en grymt bra förebild för personer som vill bli artister! <3
Förresten så är han typ de sexigaste killen på jorden! har aldrig gillat dreds men på honom är det awsome!
kolla ögonen... den blicken dödar <3
om någon ska till hollywood nån gång och ser honom så kan ni ge honom mitt nmr? jag är seriös! haha <333

om ni vill höra honom sjunga så kan ni bar klicka länken nedan ;)

http://www.youtube.com/watch?v=mbUeKyzAiqU

ni trodde jag skulle säga one direction som etta va? haha, nepp <3
de är det bästa bandet som finns i hela världen men de inspirerar mig inte så som Samuel gör <3
Båda e helt underbara men jag vill inte bara höra bra musik, jag vill bli "påmind" om något när jag hör en låt! den ska betyda något speciellt!

nu vill jag se på film.... bye!^^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela