melissastenman

I AM READY FOR SUMMER!

Publicerad 2012-05-24 19:45:02 i Allmänt

idag så har jag varit i skolan... det va skitkul sista lektionen för alla hade typ värmeslag och va helt flummiga, haha <3
går i värsta goa klassen ;)

hur som helst... IDAG TOG JAG NAVELPIERCING idag!! :DD roosaaaa! :D

så jävla lycklig! det har jag typ tjatat om jätte länge och det funka! :D <3
tack mamma! haha ;)

och för er som vill ta det, ni har verkligen inget att oroa er för, det gjorde inte ont alls! det fast det är ju mycket "regler" som ska följas under ca ett år, så det är nog mer det ni ska fundera på isf ;)

en stund innan vi åkte till piercaren(tranquilo) så gick jag och mamma på torget en stund ;)
och jag fick lite småsaker av mammi <3

vita converse <3


sött linne och awsome shorts ;) morgondagens outfit? <3

och så här ser jag ut nu ;) imorgon kommer en bild på hur piercingen blev ;)
får nämligen inte ta bort plåstret förs imon bitti :/

I am a happy girl today! <3
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela