melissastenman

shoppat ;)

Publicerad 2012-06-08 21:54:20 i Allmänt

hallå folk som kollar min blogg! haha^^
ursäkta det dåliga bloggandet... jag ar helt glömt bort att blogga den här veckan :(
now I'm back bitches! ;b

jag o mamma va o shoppade lite i nordstan i helgen. Jag hittade en bikini och en avslutningsklänning! :D allting rosa som vanligt ;)


bikinin är från bik bok <3

och min fina avslutningsklänning ser ut så här och är från HM <3
syns inte så bra, ni får se bättre bilder efter torsdag då avslutningen är ;)

jag ska ev. inviga min bikini på måndag då vi ska till stranden med alla 7orna ;)
får se om det blir badväder ;)
veckan som gått har varit chill, vi har typ sett 10 filmer eller nått, haha ;D
idag såg vi på film alla lektioner utom matten! :p

nu chillar jag på mitt rum bara, lyssnar på musik och sådär ;D
så här brukar jag se ut när ja bara e hemma (om någon vill veta)^^


nu tänkte jag kolla på "The glee project" på datan ;) hejjar på Dani Shay <3 love her!! :*

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela