melissastenman

Skolavslutning imon!

Publicerad 2012-06-13 18:39:40 i Allmänt

omg, 7:e klass är avklarad! nu är det looov! <3 fast det känns inte alls som sommar om man tänker på vädret ''/ men det kommer väll ;)

jag har bakat macarons! jag har ärligt talat ingen aning om hur man gör macarons men jag vet iaf hur de SKA se ut, och så blev ju inte mina direkt... skyller på att det var första gången :p jag kommer nog inte göra macarons så ofta för de va jävligt jobbigt att göra... det skulle ju för fan va i 300 gram MALEN mandel i och jag fick ju för fan stå och mala FÖR HAND i typ 2,5 timmar!!! men men... gott blir det nog iaf...
jag brukar ju säga att utseendet är allt när det gäller kakor och mina macarons lever inte riktigt upp till det :p <3

lägger upp lite bilder imon hur avslutningen blev, det är ju inget stort firande öht när man går ur 7:an (tkr jag iaf) men det är ju ändå ett speciellt tillfälle ;) så man kan ju klä upp sig lite, baka lite, och fixa lite vad man nu vill ;)

det har skulle ju bli ett kort inlägg, så gick det med det ja... jag är inte så bra på korta inlägg, eller? ;)

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela