melissastenman

en veckas jubileum! <3

Publicerad 2012-05-31 21:55:53 i Allmänt

idag är det en vecka sedan jag tog min navelpiercing! nödvändigt att veta... haha :*

hur som helst så hinner jag inte göra nått långt inlägg nu, jag ska nämligen ha ett jäkla prov på måndag om OS... varför ska man veta så mkt om OS egentligen? det är ju bara en jäkla tävling! so what?

men men... det är iaf det sista provet jag har för det här läsåret, yey! vi slutar ju för tusan om... eh... några dagar ;) typ 8 eller nått? ;)

jag längtar som fan till sommarn nu! jag vill åka bort, gå på gothia discot, åka till danacup...! åååå, nej nu blir jag bara sur för att det är så mycket som KOMMER att hända! kan det inte hända nått nu?! <3

jaja... plugga var det ja...

kraaam! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela