melissastenman

äntligen!!

Publicerad 2012-06-12 16:11:51 i Allmänt

hej människor!

idag var det värsta korta men jävligt tråkiga skoldagen på länge. vi skulle redigera en film, jag och två andra, för ingen anna orkade göra det. vi skulle varit typ 5 eller 6 stycken som jobbade med filmen :/ jag blir så jävla trött på folk som inte tar ansvar för det de gett sig in på!!
jaja... nu är det klart iaf ;)

efter skolan så åkte jag ner och boka frisörtid (äntligen!), jag värkar typ va den ända som går till frisören när jag ska klippa/färga hårett? :p fick tid den här månaden! så jäkla gött, jag hatar utväxt :p
jag fick inte min favvo frisör men det blir nog bra ändå, hoppas jag... <3

ikväll har jag match mot IFK Uddevalla ;) det här tar vi asså!!^^

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela