melissastenman

shopping <33

Publicerad 2012-05-13 21:44:35 i Allmänt

i fredags så var jag (som sagt) på frölunda torg med min syster. vi hade jätte trevligt, hon hittade en massa grejer till skillnad från mig som hittade 4 :p men vi var inte bara i frölunda torg, efter vi vart där så åkte vi till nordstan för de har ju inte top shop eller zara i frölunda :/ 

och det här köpte jag..
ps. min kamera krånglar igen. bilderna va inte snea när jag tog dem, haha :p

stickat linne från gina tricot :) äääälskar djup/öppen rygg <3 sååå my style ;D


och en neon rosa bh från gina tricot <3

typ läppbalsam eller nått från the body shop <3 luktar sjuukt gott!

jag köpte en svart tröja från zara också men jag råkade radera bilden från kameran :p
(palla inte ta en ny, lat som jag e)

nu ska jag dra mig till sängs <3 trött som f*n...

kram :*

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela