melissastenman

awsome slut på veckan...

Publicerad 2012-05-16 22:30:59 i Allmänt

skola idag (som vanligt)...

jag har varit ganska dålig på att uppdatera den här veckan har jag märkt...
men...jag har...
jag har tränat varje dag i veckan ;) har sån jäääkla träningsverk i armarna <3 både gött och fruktansvärt, haha <3
jag har gått i skolan...
jag haar.... jag har inte gjort så mycket den här veckan faktiskt :/
men imon händer det grejer!!
imon har jag match mot henån ;) och efter det så ska jag och alice till gbg och se på gais ;) tro inte för en sekund att jag hejar på gais! IFK IN MY HEART! <3 men man tar ju vad man får ;)
sen ska jag sova över hos alice <3 och på fredag så ska vi bada i hennes pool och bara chilla antagligen hela dagen ;) <3
good end of the week <3
kram^^<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela