melissastenman

joggingtur (y)

Publicerad 2012-05-20 19:48:03 i Allmänt

idag har jag hälsat på min morbror och hans flickvänn ;) vi hade jätte trevligt, han har alltid så mycket roligt att berätta <3

sen när vi kom hem så skulle jag och syrran tränat på friskis och svettis men det va så fint väder så vi tog en lång joggingtur. 1 mil rättare sagt ;) får hoppas att man fick lite färg, måste börja steka lite nu innan sommaren, haha <3
så man får ett litet försprång ;) fick förresten ett jääävlig stort skoskav :( svider som in i H******!!

nu har jag duschat och ska snart se på film eller nått ;)

här kommer en liten bild (det va längesen jag ladda upp nån så, ja...)

(orkade inte ta fram kameran så det fick bli "datorkameran" eller vad man nu kallar det,haha)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela