melissastenman

glad påsk!

Publicerad 2012-04-07 14:18:09 i Allmänt

hejasn alla söta! glad påsk!
har påskharen kommit till er än? han kommer till mig lite senare(hoppas jag, haha)

igår var jag som sagt på ullared med familjen, hittade ovanligt lite den här gången <3 men jag fyndade lite saker ändå ;)

massa (suuupersöta) bakformar! <333 xoxo

iphoneskal (y) <3

body butter och body scrub (y) den runda luktar så himla gooott!! <33

en skitsnygg jacka som jag letat efter i typ en månad nu ;) <3

en sjal med amerikanska flaggan ;) <3

och till sist...


en muffinmaker!!!!!!!!! fy f*n va glad jag e som köpte den och den är redan använd <3

jag gjorde cupcakes igår så att vi kunde ha nått gott till efterrätt idag, vi ska nämligen få besök ;)

och såhär blev dom <3

erkänn fina? <3 fråga mig inte varför bilden är sne, det är nått fel på kameran för jag tog bilden så som man bukar hålla en kamera :p

det var nog allt <3
jag e jätte nöjd även om det inte blev så mkt :)

och så här ser jag ut idag <3

kavajen är från hm <3
byxor och linne är från gina tricot <3
och halsbandet är fårn glitter <3

jag hinner inte skriva mer nu för nu kom första gästerna, bye bye <3

Kommentarer

Postat av: Amanda R

Publicerad 2012-04-08 09:30:32

Hej Melissa? ;)

En sånn där body butter med cocos har jag med! Den är sjukt bra, as bra om man typ är lite torr eller så! Och den luktar ju så himla gott oxå! <3

Kram Amanda :*

Postat av: Josefines.se

Publicerad 2012-04-24 16:30:43

Superfin blogg!!

Om du inte redan är med så var jättegärna med i min tävling där du kan vinna skönhetsprodukter:

http://josefines.se/2012/april/tavling-australian-bodycare.html#comment



kram!♥

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela