melissastenman

vad jag tycker om att bli kallad dum...?

Publicerad 2012-04-27 21:55:27 i Allmänt

idag var det en helt vanlig dag i skolan typ...
förutom... jag har tänkt på att många kallar personer dumma(alltså korkade) och det är faktiskt något man tar med sig ett bra tag genom livet.
(nu ska jag "leka" lite psykolog här va...)
jag har blivit kallad dum väldigt ofta för att jag inte alltid har rätt och för att jag kanske inte ville vara så j*vla seriös och genialisk vid vissa tillfällen och då råkar jag säga nått som låter ganska korkat. men vem f*n gör inte det?! alla gör det ibland, men jag går väll för f*n inte och kallar någon dum i huvet bara för det! eller?!
mååånga tar det också mycket seriöst och det sitter i ryggraden en jäkligt lång tid ska ni veta! till exempel så kanske det hänger med i skolan och man kanske tror att man är dum i huvet och tror att man är helt misslyckad, tex jag blir kallad dum ganska ofta men jag har faktiskt ALDRIG blivit undrekänd!
men vet ni varför jag vet att jag har rätt nu? jo... för jag är smaaaart! jag låter inte nån jävel trycka ned mig!
jag har låtit folk säga till mig en lång tid nu, men jag tar det inte längre!
jag e inte så jävla dum som ni tror! jag vet mycket bättre än er som kallar folk dum. vissa av er tror seriöst på vad ni säger till och med(skrattretande)... men om ni börjar använda det lilla som finns innanför pannbenet på er så kanske ni börjar inse att jag e jäääävligt mycket mer överlägsen än er.
nu sitter säkert någon framför datan och tycker att jag är så jääävla självgod...
och ja... jag har inte något problem med det!
men allt det jag skrivit gäller inte bara mig. det häder varje dag bland en massa som jag känner. och jag ber er...   låt inte någon trycka ner er på det här sättet.
och ni som vet om att ni gör det... lägg av! tro inte för en sekund att ni är smartare än någon annan. börja inte tro på vad ni säger... ni kan faktiskt göra någon jääävligt ledsen...

nu tror jag att det räcker :p men kom ihåg det här! jag och mååånga fler e faktiskt mycket smartare än ni tror!
men ge inte igen genom att kalla den dum för då blir den här texten till er. visa bara att det inte är okej och att ni är starkare!

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela