melissastenman

frölundatorg!!

Publicerad 2012-02-17 10:09:34 i Allmänt

hej hej, hoppas nu har det bra <3
jag har det iaf jätte bra för jag ska nämligen till frölundatorg idag <3
det är inte direkt ett torg, mer som ett STORT köpcentrum :3 nästan lika stort som nordstan (y)

hur som helst...
såhär ser jag ut idag :)

jeansen är från gina tricot (y)
tröjan är från kappahl <3
kavajen tror jag är från bik bok men jag e inte helt säker ;)
och halsduken är från lindex <33

och såhär ser jag ut idag, skippar smycken idag eftersom jag måste prova bikini(vi ska åka och bada med skolan, och jag har ingen snygg bikini), då pallar jag inte ha massa smycken ;)

nu måste jag gå (mamma/pappa har typ ståt och väntat en stund nu, haha)

pusskram!!

Kommentarer

Postat av: Rebecca Pettersson

Publicerad 2012-02-17 10:28:41

Jag ska till frölundatorg på söndag! :D <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela