melissastenman

home again! <3

Publicerad 2012-02-17 18:11:35 i Allmänt

hello!

Nu har jag kommit hem från frölunda, jag har varit hemma i en timme typ men strunt samma...
okej... jag har köpt lite småsaker som jag "behövt" ett tag <3


träningslinne och sport bh från HM <3 love pink!

en ny bikini!! yey! den e så jävla sööt! den är från new yorker! bästa butiken som finns(i Sverige)!!

(glasögonen är mina sen långt tillbaka) jag vet inte vad man kallar det så jag kallar det glasögonsnöre :p
Många tycker att det är töntit men jag tycker att det är AWESOME!! <33 de är från gina tricot (y)


bästa sist....

assnygga shorts(från gina tricot)!! jag e så jääävla glad att jag köpte dom!!(ursäkta svordomen ^.^)
<33 love <33

det var allt för den här gången <3

imon vet jag inte vad jag ska göra, antagligen träna (y)
vi får se...

jag vet inte riktigt va mer jag ska skriva...

JO!! imon ska jag måla naglarna(orkar inte idag) ge mig gärna tips om hur jag ska måla dem :) <3
tror redan jag vet men vi får se <3

nu orkar jag inte skriva mer...

puss och kram sötnosisar! love yah! :* <33

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2012-02-17 19:03:16

Vill du ha en header av mig och design!!!?

Postat av: Emma

Publicerad 2012-02-18 08:31:26

Sv ; Man kan inte svara på kommentarer ;)



Kolla detta inlägget och skriv efter punkterna http://emlischa.blogg.se/2012/january/header-och-design.html#comment

Postat av: Emma

Publicerad 2012-02-18 15:49:03

Ok VFR ?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela