melissastenman

fan..

Publicerad 2012-03-19 19:14:42 i Allmänt

hej alla..

idag har jag varit i skolan, vi har filmat hela dan till en tävling <3 det va kul men sen när man fick tid att kolla på mobilen...
härre gud sånna idioter det finns! någon har tagit min mobil under helgen och skrivit en väldigt dum sak till en vän till mig och sedan tagit bort det från min mobil! jag tänker fan aldrig låta någon greja med min mobil igen! jag blir så jävla sur! och det var ju inte menat på skoj heller.. det hade ju kunnat förstöra en hel del för mig men som tur e så fattade personen att det inte var jag <3
en grej till er som facerapar.. skriv aldrig något elakt eller något som kan förstöra för personen! det sltar aldrig bra + det är sjukt omoget och idiotiskt!

jag tycker det är ok att facerapa någon men bara på skoj!

nu vet ni vad jag tycker om det..

förutom det så är väll allt bra med mig <3

komentera gärna <3

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela