melissastenman

What doesnt kill you makes you stronger!

Publicerad 2012-03-29 21:07:56 i Allmänt

hej hej !

överskriften har inget att göra med inlägget, ÄLSKAR bara låten skit mkt <3 haha! :D

hur som helst, förlåt att jag inte bloggat på några dagar men jag har varit ganska upptagen :/

Undre de dagar som gått den här veckan så har jag införskaffat lite saker till min garderob och en sak till nagellacksförrådet (y)
Jag har inte orkat ta någon bild på grejerna men det kommer snart <3
Det tar vi i nästa inlägg!

Jag har just gjort lite kvällsfood (y) Jag var så sugen på smothie så jag gjorde en lite exotisk smothie med mango, papaya och persika (och yoghurt) ;) jog känner folk som tar typ skit mkt socker i när de gör smothie, men jag tycker faktiskt att det är mycket godare med smothie som har mkt frukt och inget socker öht, för det finns redan socker i frukten så man behöver egentligen inget extra för då blir den bara onyttig. och så gjorde jag en tråkig(men god) macka. ;)


Nu ska jag gå och duscha ;) <3 Ni ser ju hur mitt hår ser ut och om jag inte duschar det nu så blir det rena helsiket(ursäkta svordomen) <3


Jag ska nog göra nya naglar imon för mina är snart en vecka gamla :/ Jag tycker det är så tråkigt att ha samma så länge <3

pusspuss<33

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela